HTML

Az én kampányom

Ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy fórumot biztosítsunk a Lehet Más a Politika + Humanista párt összefogás kampányában résztvevőknek, valamint hogy betekintést nyújtsunk barátaink és ellenfeleink részére. Segítenél?---> http://lehetmas.hu

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Konfliktus a Kálvin téren

2009.05.26. 19:06 [eon]

Mielőtt elolvassátok, annyi háttérinfót adok hozzá, hogy az LMP kampány csapatának határozott utasítása az, hogy egyetlen idegen plakátot se tépjünk le, ne ragasszunk felül, akkor se, ha mások megtették ugyanezt velünk, ilyenkor új helyet kell keresni. Azonban, ha valamelyik plakátot már letépték mások és csak a felismerhetetlen maradványai maradtak, akkor ragaszthatunk rá. Valószínűleg a Jobbikos aktivisták is ezt látva, és erre hivatkozva sértettek törvényt.

Este hét felé értünk el a Kálvin térhez a Múzeum körút felől, ahol most nagy a káosz a 4-es metró építése miatt. Azonban a káosz közepette is feltűnt egy fiatal fiúból és lányból álló páros, akik jól láthatóan szintén választási plakátokat ragasztottak az utca túl oldalán vagyis az Üllői út és a Ráday sarkán. Hamarosan az is egyértelművé vált, hogy Jobbikosokról van szó. Valami naiv szolidaritás érzés fogott el a látványtól, hiszen itt van egy ma még szintén kicsinek mondható párt, akik - hozzánk hasonlóan - szintén kisipari módszerekkel, ellenszélben próbálják meg eljuttatni véleményüket az emberekhez. Igaz, ez a vélemény elég félelmetes az ő esetükben... De úgy hallottam eddig, hogy nem szokták bántani a hirdetéseinket. Ám ahogy figyeltem őket láttam hogy ők is módszeresen ráplakátolnak a miénkre, illetve letépkedik azokat. Mivel nem az a fajta ember vagyok aki zokszó nélkül ölbetett kézzel szereti nézni ha igazságtalanság történik odamentem hozzájuk megtudakolni, vajh miért is teszik ezt. A hitelesség kedvéért igyekszem szó szerint ide másolni rövid beszélgetésünket.

- Sziasztok! Ne haragudjatok de miért plakátoltok rá? kérdeztem őszinte kíváncsisággal.

- Mert utáljuk a mocskos kommunista zsidókat! - hangzott a lakonikus válasz a fiú szájából

Hát ezzel a lehengerlő indokkal valóban nehezemre esett mit kezdenem, mint ahogy az első perctől kezdve éreztem azt is, hogy komoly vitakultúrával, és széles látókörű és olvasottságú emberekkel hozott össze a sors, és a feladathoz igazán nehéz lesz felnőnöm. De azért megpróbáltam.

- Na jó de mégis ez nem szabályos, és a kampány etikettbe ütköző dolog. Az LMP sem plakátolt a Tiétekre! - folytattam tovább.

Ekkor odajött egy idősebb néni is. - Miért nem plakátol alája hiszen van ott még hely? - próbálta mondani békítőleg.

- Nem érdekel, a mi plakátjainkat is letépik, meg leragasztják azt lehet? Miért csak a Jobbikét lehet? Arra lehet horogkeresztet rajzolni? - replikázott a fiú meg a lány egymás szavába vágva.

- De mi nem... kezdtem volna de nem hagyták, hogy befejezzem.

- Ez is össze van firkálva, horogkereszttel meg Dávid csillaggal. - mutatott némiképp következetlenül a srác a mi plakátunkra mielőtt ráragasztotta volna a sajátjukat, majd letépte a hirdetőtábla másik oldalán lévő plakátunkat. - Na és ez itt milyen plakát? - muatott diadalmasan egy Jobbikos plakát maradványaira, mely éppen láthatóvá vált azáltal, hogy a miénket letépte.

- Valóban Jobbikos. - mondtam.

- Igen? Jobbikos? Na akkor ki is plakátol kire? - csattant fel diadalittasan a fiú.

- Ok. - mondtam. - Mi LMP-sek vagyunk, nem tudom a plakátotokat ki tépte le, de mivel azt látom, hogy ti most mit csináltok ezt jelenteni fogom a kampányközpontunknak annak minden következményével együtt. Azzal választ sem várva sarkon fordultam a barátaimmal és elindultunk a Ráday utca felé. Amazok még utánam kiabáltak valamit, hogy "látszik is, hogy LMP-sek vagyunk", meg még valami zagyvaságot amit nem értettem.

 

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erzem.blog.hu/api/trackback/id/tr341144914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.05.26. 21:07:37

Ezek már csak ilyenek. Itt a XII-ben is volt jobbikos plakát a helyünkön. Meg fideszes. És főként önkormányzati (ami szintén fidesz, de nincs rajta pártreklám, tényleg egy általános, szavazásra buzdító plakát). Ehhez az is hozzátartozik, hogy nem az LMP-re utazik az önk., mindenhova tesznek plakátot.
És egy új ellenfél is felbukkant: szintén pártfüggetlenül mindenhol megjelentek Mága Zoltán művész úr hirdetései... szépen ráragasztva többek közt az általam kitett plakátokra is. Perceken belül küldök képeket.

tomright 2009.05.26. 22:00:15

Ez történt meg velem, ugyanott, vasárnap! Ott a zebránál álltunk bnőmmel, és szóltam a srácnak, hogy nem korrekt leragasztani más plakátját, de mivel látszólag nem érdekelte őket, otthagytam őket(nem vagyok aktivista meg semmi, szal engem nem izgatott, mint titeket). Gondolom ezután történhetett a Ti történetetek...szegény gyerek elég ideges lehetett akkor, hogy kétszer hallja :D
Vagy az én sztorimat írtad le? Mert ugyanez történt kb, ott mutogatott az összefirkált plakátotokra, hogy: és ez korrekt?

Egyébként Ferenc körút környékén láttam, hogy házfalat is leplakátoltak jobbikosok (nyilván ugyanez a két arc), azt is lehetne jelenteni...

swissler · http://berlincallingschaffi.blog.de/ 2009.05.27. 03:00:28

a jobbikosokkal én is jól jártam, bár siófokon csak mutogatás meg magyarázás volt, nem láttam h ők szedték volna le a plakátokat. de mivel az ő plakátjaik is eltűntek, nem tartom valószínűnek...
viszont azért elég rossz, h rólunk cikkeznek a "hiányos plakátolási kultúránk" miatt, közben meg ilyenek történnek...

BaKecske 2009.05.27. 07:12:34

Szeritnem fel kéne ajánlani, hogy megosztjátok a hírdetőtáblát 50-50ben. Ellenkező esetben úgy is visszajöttök, és akkor ti ragasztotok rá az övéikre.
Szertinem ha ezt így elmagyarázzátok, akkor leesne nekik is a tantusz, hogy mindenki jobban jár ha békén hagyja a másikét.

Tudom, hogy FAI 2009.05.27. 12:52:49

Az összes sztoriból az jön le és sztem ez a lényeg, hogy nem lehet nekik elmagyarázni. "Sötétség + sértettség = agresszivitás" (a Morvay-együttható megoldóképlete)

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.05.27. 17:30:01

@Tudom, hogy FAI: Náciknak semmit nem lehet megmagyarázni.

-Samael · http://lmpgyor.blog.hu/ 2009.05.27. 20:31:05

Nálunk a Munkáspárt ragasztott direkt ránk. A győri blogon fenn lesznek hamarosan a képek, le se tagadhatják.

-Samael · http://lmpgyor.blog.hu/ 2009.05.27. 20:37:17

Ja igen, eszembe jut a sztori, ami velünk is megtörtént. Egy jobbikos nőci odajön replikázni, hogy leragaszza a pártját a "buzipárt".
Mondom mivan? mert a "Más" az nekik tényleg azt jelenti. Szóval kb ennyit tundak ezek az LMP-ről. Mást ne nagyon várjon senki...

Az évek meg a rutin 2009.05.28. 11:33:56

A Havas utcai 2-es villamos végállomásnál a Fidesz ragasztotta le csont nélkül az LMP-plakátot, mire az aktivista ráragasztott egy "A Fidesz betartja a választási törvényt, az LMP ragasztott alánk! Új irány!" szöveget :)

sensimilla 2009.05.28. 12:10:45

Mostmár értem miért van a Ráday környékén az összes plakátunk leragasztva. A bakáts téren ráadásul olyan cukin csinálták, hogy a miénk headline-ja látszik:)

Érzed, hogy jobbat Érdemel?
Magyarország a magyaroké...

Anyjukat üdvözlöm innen a 9-ből.

Vincenzo90 2009.06.04. 01:01:02

A párbeszéd egyes részleteit személyiségi jogokra hivatkozva megváltoztattuk(mert nem volt elég nácis), továbbá a szereplők kitalált alakok. A történet elolvasását semmilyen korosztálynak nem ajánljuk.

ui: elnézést, amiért a lényeget elfelejtettük kiemelni: mi ragasztottuk le a Jobbik plakátot, ők csak leragasztották a miénkkel leragasztott plakátjukat.

Vincenzo90 2009.06.04. 01:02:04

@bm613: persze, meg sértettség, meg aggresszió. és tudod mért? mert anyád picsája a náci, de nem a Jobbik!

unabomber 2009.06.04. 02:56:58

@Vincenzo90: mondd, te tényleg ennyire egyszerű vagy? Komolyan azt gondolod, hogy nálatok nincsenek éjsötét emberek? Nézz már be hozzátok a kurucinfóra. Vagy olvasgasd a barátaid kommentjeit. Ha belinkelem annak a pár plakátnak a fotóját, amit leragasztottak a kollégáid Zuglóban /nem volt jellemző, de előfordult néhány esetben/, akkor milyen faszságot fogsz kitalálni? Hogy loptam pár plakátot, és én csináltam, hogy kompromittáljam a magyar nemzet reménységeit? Ne legyél már ennyire gyökér. Vagy legalább titkold.

Vincenzo90 2009.06.04. 14:08:09

@unabomber: a kuruc.info támogatja a Jobbikot, és nem fordítva, ezt előre leszögezem.

amúgy meg te vagy nagyon sötét, ha nem veszed észre, hogy a cikk az általánosításra alapul, teljes mértékben kirekesztő. vannak köztünk sajnos hülye emberek is, nem tagadom, mindenhol vannak, de aki SZDSZ-re, vagy LMP-re képes szavazni, az élből hülye, vagy nem lát tovább az orránál... észérvek helyett hangzatos szavak, ez kell a népnek...
süti beállítások módosítása