HTML

Az én kampányom

Ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy fórumot biztosítsunk a Lehet Más a Politika + Humanista párt összefogás kampányában résztvevőknek, valamint hogy betekintést nyújtsunk barátaink és ellenfeleink részére. Segítenél?---> http://lehetmas.hu

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Rauschenberger Péter a Nap-Keltében

2009.06.05. 18:28 [eon]

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erzem.blog.hu/api/trackback/id/tr411165982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peter.aszalos 2009.06.09. 17:54:10

Péter, mindig tudtál értelmeseket mondani, akár nagyon hosszú mondatokban is. A fenti beszélgetés is szép példája annak, mi van akkor, ha egy ember gondol valamit és azt el is tudja mondani.

Yaden 2009.06.12. 12:39:14

"Szerintem nem úgy kell pártot csinálni, hogy az ember kinéz magának egy társadalmi csoportot, és akkor ahhoz kezd el beszélni.Mi lenne, ha egyszer megpróbálnánk a politikában úgy sikert elérni, hogy azt mondjuk, amit gondolunk, és egyetért vele, aki egyetért."

Köszönöm.

pirxx 2009.06.12. 17:28:42

Rauschenberger for president! :)

clownfish 2009.06.12. 22:02:37

nekem ő a legszimpatikusabb a pártból, persze sokakat még nem is ismerek. előre! :)

vagyis ahogy ő mondta: ki a lövészárokból fegyvert csattogtatva, és: HAJRÁ, HURRÁ!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.10.12. 19:43:23

tipikus szdsz-es, ezt hallottam belsős lmp-s embertől, hogy nem az lmp-ben, hanem az szdsz-ben lenne a helye.

én megnéztem a videókat youtubon róla, eörsi mátyás zabigyereke lehetne, de a lényeg, hogy erkölcstelennek látom, gátlástalannak, szerintem hazudik folyékonyak. kozmopolita.
cohn bendit nagy barátja, neoliberálisok. egyvérűek, farizeusok.
éppen ezért érdekes miért tagja egy globalizációellenes szervezetnek, az ökopolisznak, ami meghívja Jose Bovét, és Ángyánt.

megmondjam?
süti beállítások módosítása